Průvodce vesmírem 5 v 1 - obrázek 1Průvodce vesmírem 5 v 1 - obrázek 2

nehodnoceno
    1489 Kč
    Doprava od 69 Kč

Specifikace a popis

Objevte vesmír, který budete mít s průvodcem vesmírem 5v1 na dosah ruky. Poznejte nové a fascinující informace o sluneční soustavě a vesmíru interaktivním způsobem.

Jedinečný Průvodce vesmírem 5 v 1 pomůže odkrýt více než 100 000 vesmírných faktů o sluneční soustavě, planetách, hvězdách a souhvězdích a noční obloze.

Součásti balení Průvodce vesmírem 5 v 1:

• 3x vesmírná aplikace pro mobilní zařízení chytré telefony a tablety (Solar System Scope, Solar System VR, Planet Orbiter VR)

• 1 x aplikace Solar System Scope pro stolní počítače, notebooky, smartphony, tablety

• Kniha Encyklopedie vesmíru (192 stran) s efektním 3D obrazem vesmírné stanice ISS na obálce

• Brýle pro virtuální realitu z kartonu

• A2 vesmírný plakát

To vše v elegantním dárkovém balení. Kód pro každou z aplikací můžete použít pro 5 zařízení a aplikace tak může používat celá rodina nebo přátelé.

Záhady vesmíru jsou velmi tradičním a moderním předmětem zájmu lidstva, které je již zkoumá celá staletí.

S vývojem vědy a techniky máte nyní vesmír doslova na dosah ruky. Je na Vás, jestli vesmír zůstane vzdálený a chladný nebo začnete objevovat jeho tajemství.

Vědecky přesná data z NASA a detailní grafické zpracování zajistí fascinující vesmírný zážitek. Objevte vesmír moderním způsobem pomocí virtuální reality nebo tradiční cestou s knihou o vesmíru.

Encyklopedie vesmíru: Vizuálně propracovaná a krásně ilustrovaná s texty, které přesně dodržují mezinárodní astronomickou terminologii.

Informace jsou podávány velmi jednoduchým a zajímavým způsobem a je rozdělena na čtyři části.

První dvě části popisují sluneční soustavu a zbylé dvě popisují nekonečný vesmír za hranicemi naší sluneční soustavy.

Všechny texty jsou podporovány realistickými 3D vizualizacemi založenými na aktuálních údajích z NASA.

S touto aplikací budete schopni létat kolem vesmírné stanice ISS, procházet se po místě přistání Apollo 11 na měsíci nebo modulu Curiosity Rover na Marsu

Zažijte nezapomenutelný pohled na oceány a kontinenty s východem slunce přes horizont nebo létejte kolem planety Zemi v roli astronauta.

Speciální mapy s velmi vysokým rozlišením a technologií pro objevování povrchu planety Země ve vysoké kvalitě a detailu.

Nezapomenutelným zážitkem bude i přelet přes Mars po jeho orbitě a prohlédnout si místo přistání roveru Perseverance.

Virtuální brýle pro chytré telefony z kartonu pro umocnění vesmírného zážitku z aplikace. S těmito brýlemi změníte svůj chytrý telefon na okno do vesmíru.

Objevte vesmír dotykem ruky. Získejte nové informace o vesmíru interaktivním a zábavným způsobem.

Věk: 8+

Recenze a hodnocení

Průvodce vesmírem 5 v 1 čeká na první recenzi
    Napište recenzi a jako odměnu dostanete
    zlaťák300 Zlaťáků

Za přínosnou recenzi pro ostatní získáte další výhody.
    ikona - Registrovat seRegistrovat se